wtorek, 16 grudnia 2014

Zimowe, świąteczne naSTROJE

Perły "zrobią " nam świąteczną kreację z każdej czarnej sukienki czy garnituru,a nawet z białej koszuli i czarnych spodni. Coco miała wspaniałą intuicję.
Papieros raczej nie zrobi niczego dobrego.

                                                     blog.anataka.pl
Kupujemy więc sznury pereł ,koniecznie przed Świętami.Niekoniecznie białe i niekoniecznie naturalne. Potem też się przydadzą. Możemy mieszać kolory i wielkości.

trampolina.biz.pl
Świąteczną kolację ,czy proszony  obiad  celebrujemy w eleganckiej formie . Forma nie zawsze musi się ograniczać do spódnicy i bluzki,czy wełnianej sukienki. Można trochę zaszaleć.
Co myślicie o eleganckim garniturze z typowo kobiecymi dodatkami - na przykład z perłami, lub z jedwabną, czerwoną różą.

http://poradnik.kobieta.gazeta.pl/szukaj/poradnik/garnitury+marynarki+damskie

Ja najchętniej założyłabym coś takiego -zimowa kolekcja Giorgio Armaniego z zeszłego roku. Przepiękne,kobiece garnitury ze szlachetnych tkanin (aksamit,jedwab).
Ach, pomarzyć....



A jeśli  bluzka - to tylko jedna z tych lub obydwie. Raczej obydwie.
Może sobie uszyję w wolnej chwili, kolory są moje.

http://pinstake.com/giorgio-armani-women-s-collection-autumn-winter-2013-2014-1/

Na koniec taki sobie rysuneczek .  Może to byłby też niezły pomysł na wigilię - czarna marynarka ,jedwabna biała bluzka ,taftowa długa spódnica w kolorze głębokiej czerwieni ,trochę biżuterii na szyi  i piękne buty.



17 komentarzy:

  1. O tak ... Tak do mnie mów ... Choć fanką czerni nie jestem , to te piękne garnitury działają na mnie jak magia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne garnitury, marzenie...perły uwielbiam choć ostatnio mniej noszę...pozdrawiam Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Te szare bluzki !!!!!
    W ogóle klimat wszystkich strojów jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Pani - przepadam za Pani blogiem, Jest Pani wyjątkowo kreatywna - i to wyróżnia ten blog spośród innych. Moja Mama była krawcową - szyła dla mnie przez wiele lat piękne kreacje według swoich i moich projektów . Pani blog przypomina mi te piękne czasy kiedy byłam super modnie ubraną nastolatką - dzięki mojej Mamie czułam się jak księżniczka. Pozdrawia serdecznie - Dorota Wanda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz i odwiedziny .Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Propozycja świąteczna - pięknie skomponowana...
    O tak perły uwielbiam, mogą być sztuczne, byle piękne... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam perły! Są ponadczasowe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Pewnie wielu innych kobiet ,po prostu świetnie się trzyma nawet w XXI w :)

      Usuń
  8. Lubię perły.
    Najlepiej się prezentuja z czarnym kolorem, bądź innym ale ciemnym.
    Do garnituru świetnie pasują, tworząc jednocześnie strój wieczorowy.
    Szara bluzka jest jedna - w pierwszej odsłonie zapięta na jeden guzik, zaś w drugiej puszczona luźno.
    Podoba mi się, ale ja nie mam maszyny - nie szyję.
    Twoja stylizacja, czyli też klasyka też fajna, nie była bym sobą, gdybym czegoś nie zmieniła - dała bym wszystko czarne do tych pereł, a że nie lubię bordo to spódnica mocno czerwona, buty i torebka czarne.
    I tak wychodzę w miasto. Ha, ha......
    Lubię te Twoje posty dziewczyno.

    OdpowiedzUsuń