sobota, 24 stycznia 2015

Recykling :etap II - metamorfoza futra

Już dziś , nie jutro - będzie futro.
Uratowane od wysypiska, zrecyklingowane  i co najważniejsze - już w użyciu.
Koleżanka Ania pięknie wykończyła futro od wewnątrz z godną jej artyzmu perfekcyjną  dokładnością i poczuciem estetyki.
Podszewka leży pięknie, wszystkie szwy wewnętrzne pełne precyzji . Żadnych wiszących "farfocli"- piszę o tym , bo nie wszystkie szyjące dziewczyny wiedzą, jak ważne są wykończenia.
To właśnie jest :  "UT KUTIR"-   hahaha !
Pogoda postanowiła dzisiaj, że dostosuje się do naszych oczekiwań i nawet zorganizowała  opad śniegu, stąd zdjęcia w białe  kropki i paski. Ale to tylko dodało wdzięku mojej modelce.


Ania, pod kamizelą futrzaną ma kurtkę z irchy ( niedawno przerobioną), twierdzi ,że jest to bardzo ciepły zestaw.





Piękną mam modelkę ? (50+!)




Czerwone rękawiczki  i czerwone usta  , bardzo udana "stylizacja".


(Mamy już następne pomysły na pożyteczne zużycie skóry w połączeniu z tkaninami - niedługo zaprezentuję prace ręczne Ani).


Zdjęcia własne aparatem FUJIFILM


23 komentarze:

  1. Grate look! Thanks for shearing I love it!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous!!! I want one of everything please!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kamizelka, moje marzenie mieć z tego zwierzaka kurtkę, bądź kamizelkę.
    Modelkę masz świetną, ładna i zgrabna. Zazdroszczę Wam dziewczyny.
    Co by tu jeszcze dodać? - zdolniachy z Was.***))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Grażynko wielkie dzięki za inspiracje, motywacje do działania ,dobre słowa i piękne zdjęcia. To mnie uskrzydla ,choć w poprzedniej wersji futra wersji wyglądałam jak Big Bird z Ulicy Sezamkowej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz wyglądasz raczej jak Feniks - koniecznie namaluj Feniksa :)

      Usuń
  5. cute pictures and great outfit! kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny recykling. Szkoda, ze nie potrafię tak /brak mi cierpliwości do przeróbek/. Pozdrawiam Cie serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takiej przeróbce idzie dość szybko ,nie strzępi się jak materiały. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Dobrze wiedzieć. Zapomniałam napisać, ze masz piękną modelkę. Buziaki dla Was dziewczyny.

      Usuń
  7. wystrzalowo wyglada Twoja modelka, paryski szyk i makijaz. A w sniegu fajnie.... ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu modelki :) a zarazem właścicielki przeróbek. :)

      Usuń
  8. Pani Ania wygląda pięknie, Rewelacyjna stylizacja. Zazdroszczę talentu, już kiedyś pisałam, ja jestem z tych, co potrafią przyszyć guzik...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale zasniezyło! Jaka super elegancka modelka, masz głowę do kapeluszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe dwa dni zimy ! zobaczymy jaka pora roku teraz nastąpi -a kapelusze uwielbiam :)

      Usuń
  10. Koleżanka nieśmiało rozkwita czerwienią dodatków -
    i macie teraz swój modowy black-red-white... Brawo!

    OdpowiedzUsuń