wtorek, 19 maja 2015

QUIOSQUE (KIOSK)



QUIOSQUE   (quiosque.pl) ( pisany z francuska) rzucił mi się w oczy podczas przechadzania się po pobliskiej galerii handlowej już jakiś czas temu.                                        
W tym "KIOSKU" sprzedaje się damskie ubrania.
Rzuciłam okiem raz i drugi i pomyślałam - to chyba nie dla mnie,tyle kolorów i pewnie małe rozmiary (jak w większości butików). Moja 44-ka nie ma tam czego szukać.                      

    Zdjęcie : QUIOSQUE

Kolorystyka "kioskowej " odzieży bardzo mnie pociągała. Weszłam, spenetrowałam wieszaki,obejrzałam fasony i sposób wykończenia i - zachwyciłam się jakością.
W dodatku to NASZA,RODZIMA  firma.
Dobre "odszycie szczegółów" trochę mnie zdziwiło,na wszelki wypadek (tyle się słyszy o haniebnym wykorzystywaniu azjatyckich małych rączek) zapytałam, gdzie się szyje tak starannie? Okazało się ,że u nas.
Dobre tradycje szwalnicze jednak się trzymają.

Konkluzja: moja ,nieco już nudna, szafa zostanie poddana metamorfozie,ponieważ:

  • fasony ubrań odpowiadaja klasycznemu gustowi 50+,chociaż bez przesadnej elegancji
  • kolorystyka współgra z większością modeli (łatwo kompletować)
  • rozmiary obejmują numerację od 38 do 46 !
  • ceny są przystępne
Nie mogłam sie oprzeć kilku elementom bogatego asortymentu,przede wszystkim spodniom,które sa perfekcyjnie skrojone zgodnie z różnymi typami sylwetek.

Dzisiaj stylizacja "total look" w granacie:


Fantastyczna parka -trencz z odpinanym kapturem,uszyta z delikatnej,miękkiej ,lekko połyskliwej tkaniny. Torebka ze skóry w modnym fasonie worka .




W razie deszczu......


Granatowe spodnie z mankietami, biała bluzka w granatowe paski wykończona jedwabną listwą na dole i przy rękawach uzupełniają całość kompozycji.



Myślę ,że to nie koniec metamorfozy mojej szafy.
Na wszelki wypadek podam linka do strony, na której możecie obejrzeć cały asortyment butiku QUIOSQUE. http://quiosque.pl/


17 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi sie zdjęcie w kapturze.
    Lubię jak się śmiejesz.
    Pzdr____Zośka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od dawna podglądam internetowo ich ofertę , tyle ze nie mam możliwości kupowania . A jednak nie lubie internetowo . Bo zazwyczaj rozczarowywuje mnie jakość . Zgadzam sie maja fajnà stylistykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę ,że ryzyko nie jest duże, kolory mogą w komputerze wyglądać trochę inaczej,ale jakość jest ok. :)

      Usuń
  3. Wczoraj trochę podglądałam,to co lubię, wiele rzeczy by mi pasowało, muszę poszukać fajnych spodni, bo z tym mam największe kłopoty. Całość na wielki + Grażynko...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do spodni to wybór fasonów jest duży, od klasyki po skinny.:)

      Usuń
  4. Podoba mi się zdjęcie z okapu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż za zbieg okoliczności!!! Mówiłam Ci, że mamy ze sobą coś wspólnego.Dzisiaj zrobiłam duże zakupy w tym sklepie i pewnie niebawem pochwalę się nimi na blogu. Dobrze, że nie wybrałaś tego co ja, bo wyszłoby na to, że Cię papuguję:):):) Masz rację rzeczywiście mają ubrania w bardzo ładnej kolorystyce i dobrej jakości. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, Krysiu,takie mamy porozumienie dusz :) Ściskam

      Usuń
  7. Świetna kurtka! A w granacie bardzo Ci do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Granat jest zdecydowanie wśród moich ulubionych kolorów, dlatego Twoja stylizacja bardzo do mnie przemawia. Fajna parka i spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobiegłam zobaczyć ten kiosk i muszę powiedzieć ,że Twoja prezentacja dodała jakości i stylu tym ubraniom.Zdjęcia super, też z wyższej ligi.Całość jako sportowa elegancja na lato i na lata, mogła by być w każdej szafie

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten sklep i lubię. Mam kilka ich ubrań.
    Grażyno Twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. Zdjęcia piękne, szczególnie to w kapturze.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. zaintrygowałaś mnie - przyjrzę się bliżej Kioskowi :D

    OdpowiedzUsuń