poniedziałek, 22 czerwca 2015

SELFIE - dżinsy w kwiaty


Zdjęcia moich dżinsów w kwiaty, umieszczonych na mnie, wreszcie udało mi się "strzelić" z tabletu.
Problem stanowi tzw.ostrość detali ale ,moim zdaniem ,detale takie jak twarz mogę sobie spokojnie podarować.
Ważne są tym razem spodnie i w ogóle szarość tego "looku" ,chociaż na monitorze to bardziej niebieskość wychodzi.





Tutaj z dodatkiem czarnej ,jedwabnej marynarki.







Szary T-shirt  RESERVED
marynarka H&M
spodnie MONNARI
czółenka zamszowe na słupku  TAMARIS (TK maxx)
torba MONNARI


26 komentarzy:

  1. Lubię spodnie w kwiaty więc bardzo mi się podobają, torba też jest świetna. Pozdrawiam Cię Grażynko :-)
    http://krynka.pyn.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Grażynko, spodnie świetne, bardzo fajnie, że mają prostą nogawkę z tą marynarką wygląda całość fantastycznie; szczerze Ci jej zazdroszczę! ;D

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magdaleno za komentarz ,jaki miły :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Bardzo zgrabnie wyglądasz w tych spodniach, u mnie są niebieski, kłopot z tymi kolorami /na ekranie/...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nareszcie doczekałam się Twoich kwiecistych spodni. Bardzo dobrze się w nich prezentujesz. Ale trzeba też uczciwie przyznać, że Twoja figura zmienia się na korzyść przy każdej odsłonie. Całuję Cię serdecznie i pozdrawiam również córy.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu robie co moge,jest dobra pora na fitmarsz (7km/dzien),mam nadzieję ,ze efekty będą. Dziękuję za mily komentarz. Buziaki

      Usuń
  5. Fajnie wyglądasz w tych portaskach, Granatowo-niebieska dziewczyna.
    Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistosci jest szaro-niebiesko ,dzięki za miły komentarz Zośko :)

      Usuń
  6. Piękne spodnie, i wyglądają ładnie, podoba mi się gładkość kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I think this pants are interesting :) thank you for comment.

      Usuń
  7. Piekny kolor, piekny desen, śliczne portki, uwielbiam niebieskie kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego kupiłam te spodnie ,że wzór kwiatowy jest stonowany. Dzięki za komentarz Agnieszko:)

      Usuń
  8. Fabulous look and cute pants! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kwiaty, a Twoje spodnie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  10. I znów mnie zaskoczyłaś, świetnie wyglądasz, spodnie idealne dla Ciebie, sama chciałabym kwieciste ale brak mi odwagi.. niesamowicie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam, nie mogę się napatrzeć :))

      Usuń
    2. Ponieważ wróciłaś żeby się napatrzeć to chyba koniecznie musisz sobie takie spodnie kupić. Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. you are really stylish and beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne spodnie, bardzo dobrze w nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się od razu spodobały (resztki kolekcji Monnari). Dziękuję za komentarz. :)

      Usuń
  13. Spodnie są urocze i pięknie się w nich prezentujesz. Szukam podobnych. :)

    OdpowiedzUsuń