sobota, 26 listopada 2016

Solna 1

W minionym tygodniu spotkała mnie miła niespodzianka, otóż otrzymałam zaproszenie na otwarcie nowego SHOWROOM'u na krakowskim Podgórzu. Otwarcie było huczne i bogate w imprezy towarzyszące - niestety, odbyło się w środę wieczorem. Niestety dla mnie, bo jako kobieta wiecznie pracująca właśnie w tygodniu pracuję (wieczorami) a czasem dysponuję w weekend.
W związku z zaistniałą sytuacją odwiedziłam  SHOWROOM SOLNA 1  dzisiaj. Mieści się w bardzo reprezentacyjnym budynku pod numerem 1 przy ulicy Solnej.


Wnętrze jest bardzo przestronne i nowoczesne, zaprojektowane ze smakiem i przytulne. Ekspozycja oferty handlowej jest rozmieszczona swobodnie w sposób dostępny dla klientek.
W ofercie znajduje się w obecnej chwili kolekcja  Dorota Goldpoint - Piękna Siła ( luksusowa marka dla kobiet  preferujących naturalne tkaniny i perfekcję wykonania)  oraz kolekcja pięknych torebek wizytowych i codziennych marki Gawor. Znajdziecie tu również buty (np. aksamitne czółenka).





Obsługa jest miła i kompetentna, z pewnością zaoferuje klientkom nie tylko interesującą kolekcję odzieży i torebek ale także  filiżankę  wspaniałej kawy.


Showroom proponuje nie tylko zakupy ale także  artystyczne wydarzenia (np. wystawa fotografii Bartosza Głowackiego) i pokazy mody.
Pierwszy pokaz mody odbył się w minioną środę 23go listopada, jako modelki wystąpiły znane aktorki (m.in. p.Bożena Dykiel).
Osobiście cieszę się, że powstało w Krakowie takie interesujące miejsce związane z modą. Z pewnością zdobędzie popularność wśród  krakowskich pasjonatek mody.

Relację z otwarcia znajdziecie pod adresem :  https://web.facebook.com/ShowroomSolna1




19 komentarzy:

  1. Szkoda że nie spotkałyśmy się na otwarciu. Było kilka fay babek ... ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Waldek w nowym/(starym już trochę) wizerunku robił zdjęcia ...

      Usuń
    2. Byłam pewna,że będziecie ale ja niestety" muszę chociaż nie chcę" pracowac w dodatku nocami.Żałuję, ale wiem,że będą nastepne spotkania w lepsze dni :)

      Usuń
  2. Dobrze, ze powstają takie miejsca. We Wrocławiu jest ich coraz więcej. Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to ,bo jakiś zastój w tym Krakowie...

      Usuń
  3. Aksamitne czółenka - brzmi przepysznie luksusowo. ;) To istotnie musi być miłe miejsce. Przy następnej wizycie w Krakowie zdecydowanie będzie na mojej liście. Pozdrawiam niedzielnie - Margot :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym myślałam, że Cię tam zaprowadzę -pewnie napiszesz (zrobię Ci zdjęcia:)

      Usuń
  4. Wygląda świetnie wzrokowo, ale nie jestem pewna czy przyjaźnie cenowo... ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny dostępne dla Pań po "30" pracujących, raczej nie są wyssane z palca, a rzeczy znakomite gatunkowo.

      Usuń
  5. Ideal tienda e ideales propuestas!! muacksss

    OdpowiedzUsuń
  6. Aby pozazdrościć, w moim grajdole nic ciekawe się nie dzieje, tylko zwykłe sieciówki. Dorotę Goldpoint miałam przyjemność poznać osobiście, widziałam jej atelier i pokaz w Warszawie. Super kobieta i piękną ma kolekcję. Wyrafinowaną

    OdpowiedzUsuń
  7. Miejsce wygląda zachęcająco i zapraszająco. Tylko też ciekawi mnie, jaka to półka cenowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem zdradzę kilka cen z opisem rzeczy :)

      Usuń
  8. Pięknie tam, można poczuć się luksusowo...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiscie jest i luksusowo i komfortowo :)

      Usuń
  9. Ciekawe miejsce, podoba mi się, że będzie nastawione tez na różnego rodzaju wydarzenia, wystawy zdjęć czy pokazy. Jak będę z w Krakowie z chęcią odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń