poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Po upale

Po fali tropikalnych upałów nastąpiła chwila oddechu. Nareszcie temperatura pozwala mi wyjść z domu i cieszyć się rześkością powietrza po burzy. Bardzo lubię zapach natury tuż po, kolory się zaostrzają, wieje lekka bryza i trawa pachnie z całej siły.
Nie jestem wielbicielką tunik, uważam że nie każdej sylwetce dobrze robią , wyjątkiem są osoby wysokie albo dysponujące  odpowiednią długością nóg. Jednak zaryzykowałam i zakupiłam trykotową i oczywiście czarną tunikę o nietypowym kroju. Jest luźna i przewiewna.Sprawdziłam ją w zastosowaniu do wąskich spodni i ołówkowej spódnicy. Dobrze sie prezentuje zarówno do białych jak i kolorowych uzupełnień.
W dodatkach użyłam czerwonych czółenek z nubuku (HOBBS) i czarnych, skórzanych koturnów (SPAIN MORE) oraz półsportowej torebki (MONNARI) z czerwoną lamówką.












33 komentarze:

  1. chłodna elegancja,bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, takie zwykłe ubranko....:)

      Usuń
    2. Zwykłe ale też eleganckie na swój sposób. Podoba mi się :-)

      Usuń
    3. Właśnie tak, pokazuję to w czym chodzę jako "starsza pani", mam nadzieję,że jednak różnię się od innych starszych pań :))))) czasem mam pomysł na coś wystrzałowego. Pozdrawiam, Grażynko.

      Usuń
  2. Zwykłe ubranko, ale zaprezentowane z klasą. Bardzo podoba mi się ten zestaw, no i Twoja szczupła figura. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się tez figura podoba coraz bardziej ale jeszcze dużo pracy przede mną. Pozdrawiam ,Krysiu i dziękuję za miły komentarz.

      Usuń
  3. Grażynko, troszkę spodnie zlewają mi się z drzwiami, klapeczki super, wyglądają na wygodne, ale czerwony buty dodają pazura, podoba mi się, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, obecnie mam białe drzwi co poprawia mi nastrój w mieszkaniu a spodni łatwo się domyslić :))) ,zreszta sa tak zwyczajne ,że grają tylko epizod w tej scenie. Pozdrawiam, Marzenko :)

      Usuń
  4. Tunika jest świetna, a Ty super w niej wyglądasz. Klapki również przypadły mi do gustu, a białe spodnie przełamują czerń stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki "40tko" ,cieszę się ,że Ci się podoba mój chwilowy look :)

      Usuń
  5. Ale cudownie wyglądasz Grażynko!
    Zataczasz koło i robisz się coraz młodsza. Jestem pod wrażeniem.
    Pozdrawiam.

    ____Tess.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To złudzenie optyczne Tess, pracuje nad kilogramami bo od zwycięstwa w tej walce zależy moje zdrowie, jak się troche schudnie i zapuści włosy to na oko lat ubywa- a poza tym światło.....działa.

      Usuń
  6. Przepięknie! Niezwykle elegancko. Szczególnie buty dodają niezwykłego uroku. Muszę pokazać tę stylizację mojej mamie, to jej styl. Pięknie dziękuję za inspirację

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że mama jest młodsza ode mnie i będzie lepiej się prezentować. Dziękuję za komentarz,pozdrawiam.:)

      Usuń
  7. Ja bardzo lubię tuniki:))))w moim przypadku zasłaniają to i owo:))Twoja jest bardzo ładna i ładnie w niej wyglądasz:))))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Grażynko, jest świetnie !!! Moje klimaty. Możesz śmiało nosić tuniki, zwłaszcza to takich wąskich spodni. Cudownie z czerwonymi butami ale z klapkami też super. Jedne i drugi chętnie powitałabym w swojej szafie.
    Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz ,Soniu. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Nowy post !!! :) - ale miła niespodzianka :) . Tuniki osobiście bardzo lubię - zakrywają to i owo i dają pole manewru do 'bezpiecznego' hihi łączenia ze spodniami i spódnicami, albo nawet sukienkami.
    Twoja krzywa i do tego czarna jest fantastyczna, a połączenia, które nam zaprezentowałaś perfekcyjne.
    REWELACYJNIE wyglądasz !!!! . Buziaki - Margot :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Margot, własnie przekonałam się do tuniki, bałam się ze skraca nogi :))))

      Usuń
  10. Bardzo mi się podoba, tunika ma charakter, ma tez super długość - ja nie przepadam za białymi spodniami, ale w tym wydaniu bardzo tak:). I te buty, obie wersje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Anno , miło mi że Ci się podoba moja propozycja. :)

      Usuń
  11. Masz rację Grażynko. Tuniki nie każdej sylwetce pasują, chociaż potrafią zakryć to i owo. Twój pomysł na tunikę jest świetny. Piękny fason, proste spodnie oraz ponadczasowe połączenie kolorystyczne. Dla mnie bomba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje ulubione zestawienia barw. Oj kusisz, kusisz...cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Grażynko, walkę z kilogramami ewidentnie wygrywasz!!! wyglądasz fantastycznie ! i cudowny masz uśmiech na 4 zdjęciu! tunika super i buty - szał :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Grażynko, to bardzo fajnie, że pokazujesz ciekawy styl dla pań. Styl wygodny, na luzie, z lekką nonszalancją :)
    I nie jest to szeroka spódnica z długą bluzką na wierzchu :(
    Tak trzymaj!
    pozdrawiam
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie brakuje mi w szafie takiej bezkształtnej spódnicy na gumce w byle jakim kolorze hahaha! i na pewno się o nią nie postaram!

      Usuń
  15. Bardzo mi się podoba ta tunika z białymi spodniami i czerwonymi szpileczkami, smuklejesz i młodniejesz nam przepięknie ☺ Twoja ulubiona czerń w połączeniu z bielą i czerwonymi dodatkami to dla Ciebie zestaw kolorowy idealny ☺ Buziaki ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Olu za komplementy:) zostanę jednak przy dominancie czerni mimo wielu prób przejścia na kolorowe wyznanie :))))))

      Usuń