sobota, 10 lutego 2018

Z głębi szafy

Tak jak przypuszczałam zima pojawiła się w lutym i chyba da nam jeszcze popalić, to znaczy : jeszcze nas zawieje i zamiecie.
W związku z tym zrealizowałam już nieco odległą zapowiedź pokazania się w nieco zamierzchłym kożuszku made in New Targ.
Kożuszek ten wpadł mi w ręce za sprawą ulubionej przyjaciółki.
Początkowo miałam zamiar użyć go "trendowo" z sukienką w kwiatki ale, niestety, stało się mroźnie i wietrznie co zmusiło mnie do sztampowego, zimowego przyodziewku, czyli klasycznie po polsku -dżinsy, sweter i botki, wszystko w gamie granatu no i oczywiście, aby podkreślić góralski charakter całości - kapeluś, ino bez piórecka, bo ni mom.
Kapelusz za to jest cały granatowy i zamszowy.
Torebka świeżo nabyta w PARFOIS, po prostu worek, który posiada zapasowy pasek do noszenia jako plecaczek. Ja  tym razem dołożyłam szeroki, ćwiekowany pasek, który można w tym sklepie dokupić, w różnych kolorach.











Zapomniałam dodać, że kożuszek posiada to co ostatnio bardzo lubię  czyli kapturek.



30 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie Pani wygląda. :) Fajnie wszystko dopasowane. Serdecznie pozdrawiam i życzę udanego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo a miły komentarz i wzajemnie życzę miłego weekendu :)

      Usuń
  2. Ale cudny ten kożuszek, no i na pewno przyda się jeszcze na lutowe mrozy.
    Grażyno, jak zgrabnie wyglądasz, podziwiam Twoje smukłe nogi w dżinsach.
    A do kapeluszy, to jesteś stworzona.
    Wreszcie odpisałam.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta smukłość to też tajemnica profesjonalnego ustawienia aparatu, troszkę nizej niż na wysokości szyi. Spróbuj a zobaczysz efekt. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Grażynko, od kilku lat luty daje znać o sobie, ale to i tak coraz bliżej wiosny. Kożuszek bardzo fajny, pasuje do jeansów i do spódnic maxi, kiedyś tak się nosiło, kraciaste do ziemi, ciepłe spódnice. Bardzo ładnie Ci w kapeluszu, nadrabiam komentarze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korciło mnie żeby założyc maxi ale wszyscy tak robią w tym sezonie a ja zawsze wolę być trochę "za" czołówką. :)))))

      Usuń
  4. Kożuszek super i pewnie ciepły :) Kalepusz super wygląda do kożuszka i do jeansów - robi się tak mega kobieco. Sama ostatnio stałam się fanką kapeluszy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewo i polecam kapelusze,mają to "coś" :)

      Usuń
  5. Zestawy z elementami "z głębi szafy" są według mnie zawsze najlepsze, bo teraz rzadko można spotkać tak dobre jakościowo ubrania. A jeśli już, to na pewno bardzo kosztowne. Masz głowę do kapeluszy i tego Ci prawdziwie zazdroszczę. Buziaki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Krysiu za miły komentarz, nie zazdrość bo wcale nie wyglądasz źle w kapeluszu. Szczególnie na wakacjach:) Ściskam.

      Usuń
  6. ... Czyli mogę już chyba napisać, że 'głębia szafy' jest naszym wspólnym planem pięcioletnim ;) :D :)))) .
    Kożuszek z kapeluszem to dla mnie taka amerykańska klasyka country, która jest niezwykle atrakcyjna. Fantastyczne jeansy i ta wielka torba, wszystko w świetnych kolorach i idealnie w stylu lekkim i przyjemnym. Pięknie !!!! Kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka prosta stylizacja, a ma w sobie tyle wdzięku :) Czyli klasyka Grażynko, w Twoim wydaniu, jest absolutnie fenomenalna. Uroku dodaje oczywiście kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kożuszek, świetnie w nim wyglądasz ...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Grazynko,no wlasnie slyszalam,ze nadchodzi zima :((( co za ironia bo wiosenne kolekcje w rozkwicie :))) Zupelnie jak TY :)))) Pieknie wygladasz w kozuchu i kapeluszu i ciemnych jeansach :)))) Zwrocilam na nie szczegolna uwage bo sa rewelacyjne :) Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię te stare stylowo dżinsy ,budzą wspomnienia.... lubię pokazywać takie zwykłe ubrania bardzo dojrzałej byłej dziewczyny, bo podobno dżinsów juz nie powinnam zakładać - jak twierdzą znawcy mody kobiecej, hehe. Dziękuję Reniu za komentarz :)

      Usuń
  10. Po prostu wiesz co dobre. Wspaniały kożuch, świetna torebka i niezwykle inspirujący cały zestaw. Co jakość to jakość. Podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sobie cenię takie komentarze a Twój szczególnie -bo wiesz co dobre :) Ściskam

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dzięki za uznanie ,stylówka bardzo skromna , ale często w tym jest efekt. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Pani Grażynko,wszystko ładnie,klasycznie.Torebka i kożuszek,spodnie i ten kapelusz....super połączenie.Zapraszam w wolnej chwili do siebie,Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Kasiu i zajrze na pewno. Dawno mnie nie było na blogu , zaraz nadrobie czas. :)

      Usuń
  13. Byłam tu juz wczesniej i nie widze nojego komentarza, telefon mi czasem płata figle, może teraz odpuści ☺ Bardzo fajny zestaw Grażynko, taka młodzieżowa uwspółcześniona klasyka lat 70 świetnej jakości i w dobrym guście ☺ Zima nie ustępuje i przez nią też pokazałam kożuszek ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam kłopoty z komentowaniem przez telefon, sprawdzałam potem na blogach i nie było moich komentarzyków. Zagadka. Dziękuję za miły komentarz Olu. Pozdrawiam Cie serdecznie. :)

      Usuń
  14. Cud, miód, malina.....
    Lubię takie formy, to chyba zawsze będzie na czasie.
    No.... i te nogi do nieba. (*_*)

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie Pani wygląda! Po prostu klasa sama w sobie. Też bym chciała, żeby moja babcia miała taki szeroki uśmiech jak Pani :) Niestety jakiś czas temu miała wypadek i teraz kompletujemy dla niej sprzęt, głównie z tej strony https://pomocedlaseniora.pl/53-poduszki-ortopedyczne-do-spania żeby jej się łatwiej i szybciej wracało do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń