sobota, 18 kwietnia 2015

Inspiracje trenczowe - 1.


Najpierw powstał rysunek.
Miałam taki graficzny pomysł na mały ,czarny trencz. Nietypowy . Uszyty z miękkiej,lejącej tkaniny .Dobrze sie układa i przez wiele sezonów wchodzi w niezobowiązujące układy z innymi kumplami z szafy.


Pod trenczem znalazła się biała ,męska koszula, wąski ,czarny paseczek z klamerką oraz czarne klasyczne spodnie.
Szal (RESERVED) z wiskozy  w biało-czarne paski połączył elementy ubioru.
Mocnym podparciem są czarne czółenka (CCC) na słupkowym obcasie (9,5 cm).
Czerwień jest koniecznym, nie zanudzającym dodatkiem - torebka (MONNARI) i szminka w kolorze koralowym,której kolor podkreślają kolczyki z korala.
Rysunek został przeniesiony, prawie idealnie, na Panią Anię.









W ogrodzie Pani Ani  następuje żywiołowe przebudzenie.




21 komentarzy:

  1. Płaszcz super. Trencze są modne od wielu lat i jeszcze długo będą.Pozdrawiam. Od dzisiaj działa moja nowa strona:http://stylowa40.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. nice look, great pop of color :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! I love this outfit! Polski kobiety zawshe pienkne ubory ma!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja ale torebka jest the best! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. I want the coat I want the coat!! Your drawings are really great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joni ,the coat is only one :)sorry. Thank you very much fir nice comment ,Best

      Usuń
  7. całość bardzo spójna! :)
    fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastic look! The coat is absolutely beautiful and the punches of red are perfect accents.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się i rysunek i wystylizowana modelka. Jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje ! lecę zobaczyć co u Ciebie słychać ....

      Usuń
  10. Świetny zestaw, dodatek czerwieni - wow! Bardzo lubię!
    Świetny fason spodni, modelka wygląda w nich bardzo zgrabnie.
    Doskonała zmiana na blogu, białe tło sprawia, że lepiej czyta się tekst a zdjęcia są bardziej widoczne /dla mnie oczywiście/. pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę ,że blog teraz lepiej się prezentuje. Najważniejsze -zmieniać się na lepsze :)

      Usuń
  11. ostatnia fota zainspirowała mnie do pewnego czynu - przywiodła mi
    na myśl mój ulubiony element garderoby - kaptur - a że mam kilka
    szerokich leżących odłogiem szali cudnych barw - klamka zapadła -
    złożę je na pół i część w ręku podszyję - co da mi niezobowiązujący
    fikuśnie z tyłu zwisający kaptur - a z przodu - klasyczny szal ♥

    OdpowiedzUsuń