środa, 29 kwietnia 2015

Jeszcze coś o butach...

Ponieważ odczuwam  coraz większy przypływ energii,zapewne za sprawą pory roku,mam potrzebę ruchu. Przede wszystkim preferuję długie spacery,a co za tym idzie potrzebuję dobrych butów. W dodatku ładnych.
Znalazłam, dosłownie za grosze, buty bardzo "trendowe" w TKMaxie.
Przypominają nieco zdrowotne obuwie pielęgniarskie ,ale to tylko pierwsze wrażenie.



Do przykrótkich białych spodni są w sam raz, do białych klasycznych dżinsów też się nadają. Zresztą białe buty pasują latem do wszystkiego . Zastąpiły mi białe trampki,które się nieco zużyły w minionym sezonie.
Do białych spodni i butów założyłam dziś granatowe dodatki,m.in. piękną,jedwabną apaszkę (HERMES), zamszową torbę własnej produkcji,cętkowane okulary i "dziką" biżuterię,czyli strasznie starą,mosiężną bransoletę w kształcie ptaszyska.



Tak to,mniej więcej,wyglądało. Zdjęcia nie najlepsze,bo zrobione w biegu,komórką,tuż przed wyjściem.
Cóż, czasami musimy uwiecznić "wiekopomną " chwilę.






26 komentarzy:

  1. Your comparison to nurse's shoes makes me love these shoes even more. Like you, springtime gives me a burst of energy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te buty, ciekawi mnie - czy one są płucienne?
    Białe portaski super na wiosnę i lato.
    Pięknie wyglądasz Grażynko.
    Pozdrawiam___Zośka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są płócienne impregnowane ,dobrze sie czyszczą. Dziękuję Ziosiu za komentarz.:)

      Usuń
  3. Ja uwielbiam białe spodnie i nosze je na milion sposobów . Choć raczej nie mam takich krótkich ;);) z tymi butami wyglda to naprawdę fajnie . Bo ze z granatem to wiadomo ! Zawsze jest super !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze wyglądasz w tym zestawie ,brawo za użycie apaszki mojego ulubionego dodatku a w dodatku w tej firmie to dzieła sztuki (kolekcjonerskie).

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że ostatnio kręcą mnie takie buciki na bazie sportowych, ale pasujące do wszystkiego. Dlatego też nabyłam sobie białe trampki z cekinami i myślę, że to nie koniec.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się prezentują w tym zestawie. Myślę jednak, że wykorzystasz je nie raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te butki. Nie lubię obuwia na płaskim obcasie, dlatego takie bardzo mi pasują. Taka bardzo wiosenna już jesteś Grażynko. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ,Krysiu za komentarz ,też wole buty na obcasie ,nawet byle jakim... :)

      Usuń
  8. Nice look. I really like the combination of colors, and I love the jersey.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hello Grazyna! I agree with Josep-Maria! This is the photo I saw on his blog. Your scarf adds a finishing touch to the blue top.

      <3 carmen

      Usuń
  9. Lubię nietypowe buty:D
    Z tymi spodniami fajnie się komponują!
    Fajna całość Ci wyszła:))

    OdpowiedzUsuń
  10. fason rewelacyjny!!! gdyby były takie skórzane w kilku
    kolorach - wzięłabym od ręki choć trzy wersje!
    zaintrygowało mnie to ptaszysko - jak z rzymskich
    sztandarów legionistów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty bardzo mi się podobają, takich szukam...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Grażyno, promieniejesz... Zestaw świetny. Buty - marzenie, jestem niska, więc bardzo mi przypadły do gustu, nie lubię bez obcasów, źle się czuję...
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń