czwartek, 30 kwietnia 2015

Połączenia


Dzisiaj pomyślałam o fantazji w łączeniu wzorów i kolorów.
Niektóre ze znajomych "współblogiń" robią to znakomicie ,wykazując się wspaniałą inwencją i kreatywnością.
Łączenie w jednej stylizacji różnych printów,kolorów i faktur nie należy do łatwych zadań. Czasem skutek naszych działań może oszołomić .Niekoniecznie pozytywnie.
Na zdjęciu misz-masz jest bardzo starannie przemyślany.

http://m.dziennik.pl/wiecej/kobieta/moda-kobieta/akcja-inspiracja

 Mam kilka pomysłów ,w dodatku bezpiecznych. Skupiłam się na połączeniu  podobnych deseni lub tkanin.
Na rysunku poniżej mamy dwa printy , kropki i grochy. To łatwy sposób łączenia.Kolor tła może być dowolny ,ale ja bym zadbała,żeby tło tkanin było takie samo,np.czarne lub żółte. Niebieski też by pięknie wyglądał.




Na drugim rysunku  występują dwie tkaniny -gładka i w pasy (tło identyczne). Tkaninę w pasy można zastosować jako plisy lub wstawione panele (jak na spódnicy).
Taki fason sugeruje,że jest to sukienka portfelowa. Niekoniecznie.



Spodnie w kratę ,szczególnie dwukolorową są bardzo dekoracyjne . Zamiast T-shirtu lub marynarki możemy,z nieużywanej sukienki w podobnym kolorze, wykonać żakiet.
Żakiet wykończymy lamówkami w kolorze kraty.




Myślę ,że powyższe inspiracje mogą podarować nowe życie  ubraniom, kiedyś ulubionym, których już nie nosimy.

Zatem przeszukujcie szafy i skrzynie i kombinujcie nowe-stare kombinacje.




16 komentarzy:

  1. Zainspirowana łączeniem wzorów mam już pomysł na stylizację , zaprezentuję w przyszłym tygodniu na moim blogu :-) Dziękuję za pomysł. Pozdrawiam serdecznie.
    http://krynka.pyn.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Krysiu że Ci podsunęłam pomysł. Czekam na realizacje😀

      Usuń
  2. Muszę Ci powiedzieć Grażynko, że idziesz w dobrym kierunku. Ja osobiście też się trochę boję łączenia różnych wzorów w jednej stylizacji, a Ty dajesz niezłe wskazówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie, choć rzadko noszę :)
    Rok temu miałam taką kropkowane zestawienie. Fajnie wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam ,grochy w dwóch kolorach ,to był znakomity pomysł :)

      Usuń
  4. mam moc kubasów w tonacji biel-czerń
    a groszki - no cóż, nadal jestem ich głodna,
    zawsze mi ich za mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co to są kubasy ? ale na pewno fajne :)

      Usuń
    2. kubki, kubeczki, filiżanki i inne ceramiczne przydasie :D

      Usuń
  5. Hi dear! I love this color combination it`s one of my favorite
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się propozycja nr.1...pozdrawiam Grażynko...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, można tak sobie modzić, łączyć poszczególne elementy z zawartości szafy.
    Najbardziej dla mnie pasuje ostatnia propozycja.
    Uwielbiam tę Twoją kreskę.................

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dość atrakcyjne połączenie.Szukam białych spodni w dużą kratę. Dzięki za miły komentarz :)

      Usuń
  8. Przeszukuję i penetruję moją szafę nieustannie. A Ty jak zwykle inspirujesz. Zestaw 1 - rewelacyjny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń