poniedziałek, 28 stycznia 2019

Niektórym to łatwo przychodzi

Zastanawiałam się  jak to jest ,że kobiety po przekroczeniu magicznej liczby "60" zarówno w wieku jak na wadze, nabierają przekonania, że nie warto się  ubierać  bo i tak wszystko źle leży. A poza tym - kto na to zwróci uwagę ?
Pomyślałam i wykrzyknęłam: a Magda Gessler?! Ta pani też już przekroczyła to i owo a jednak się nie poddała wszechogarniającemu  marazmowi . Magda Gessler dobrze zna swoje "warunki" i stosuje proste triki w ubraniu, które pomagają eksponować to co bardziej estetyczne w sylwetce i ukrywają sprytnie to, co trzeba ukryć - w imię estetyki wyglądu.
Wprawdzie jej wagowa 60-tka ma wzloty i upadki co jakiś czas ale nie ma to wyraźnego wpływu na jakość jej stylizacji. 
Magda Gessler stworzyła własny styl. Wcale nie sztampowy i nie przesadnie trendowy, umie wybierać z trendów to, co dla niej najlepsze.
Dobrze wygląda zarówno w pastelach jak i w szarościach, ale ja najbardziej lubię ją w czerni.
Z pewnością jej talent i warsztat malarski ułatwia stylizowanie siebie. 
Jestem przekonana, że ma świetnego krawca i dom mody (Łukasz Jemioł, Valentino...)




https://www.google.pl

Wystarczy trochę wyobraźni i bystre oko, które zauważy te rozszerzane topy, niezbyt długie spódnice, sukienki o linii A, wielowarstwowość, powiewające szale oraz kolory miękkich , lekkich tkanin.
Ważne są buty - niekoniecznie szpilki, koturny też mają urok.



25 komentarzy:

  1. Stylizacje pani Magdy zachwycają mnie od lat. Widać, że tkaniny są dobrej jakości, "szlachetne", jak mówiła moja babcia, która była krawcową.
    Pozdrawiam Cię Grażyno jeszcze w świątecznym nastroju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkaniny maja zasadnicze znaczenie ,to prawda.Pozdrawiam Basiu :)

      Usuń
  2. Też zwrociłam uwagę na sylwetkę Magdy :-) Piszesz o przekroczeniu "60", ja słyszałam, że kobieta 40-stoletnia staje się niewidzialna dla mężczyzn, co nie oznaca, że nie można tego - jak piszesz - w dostępny dla wszystkich sposób odwrócić. W ogóle to kiedyś też na FB wpadły mi w oko zdjęcia takich już prawdziwych babć, ale jakże stylowo i kolorowo ubranych. W Polsce takiej kolorowej babci nie widziałam na własne oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj 40-tka to jeszcze dziewczyna :) granica niewidzialności znacznie sie przesunęła.Ta strona kolorowych babć to zapewne blog Ariego Cohana.Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. A lovely woman with great style and personality. I like your looks and I like his way of seeing fashion for mature people.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for comment Josep-Maria. Greetings.

      Usuń
  4. Masz rację, to kobieta, która idealnie potrafi dobrać ubiór do swojej, niełatwej przecież sylwetki. Tez to w niej podziwiam. I lubię ją także za kolory. Kobiety w tym wieku rzeczywiście często odpuszczają sobie dbanie o siebie, co obserwuję niestety na co dzień. Dobrze, że o tym piszesz, bo to bardzo ważny temat. Pozdrawiam Cię serdecznie.
    http://balakier-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy czerpać z jej dobrych pomysłów i niekoniecznie korzystac z drogich sklepów.Fajne rzeczy można znaleźć w wielu miejscach tylko trzeba uruchomic wyobraźnię i wyostrzyć oko:) Pozdrawiam Krysiu.

      Usuń
  5. Magda ubiera się doskonale, dużą wagę przywiązuje do dodatków, biżuterii i wszelkiego typu szaliczków. Jej styl jest wyrazisty, i bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, jedna z niewielu celebrytek świetnie ubrana.Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Pani Magda Gessler jest dla mnie ikoną na różnych polach i w różnych dziedzinach. Mistrzyni gotowania - to wszyscy wiemy, ale też mistrzyni stylu. Absolutnie zgadzam się z opinią, że potrafi wyglądać ciekawie, niepowtarzalnie i po prostu pięknie. Zawsze podglądam jej dodatki, szale, wisiorki, bransoletki, jak również wspaniałe wyczucie koloru. Wszystko to fenomenalnie łączy w jakieś niewyobrażalne konstrukcje, które ... wbrew logice :D są spójne i do siebie pasujące. Pozdrawiam serdecznie Margot www.iameverywoman.eu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie masz racje Margot, wszystko na niej dobrze wygląda.Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. Miec swój styl to najważniejsze....bez wzgledu na wiek czy wagę cudnie jest czuć sie dobrze samej ze sobą...

    OdpowiedzUsuń
  8. Już jakiś czas temu zwróciłam uwagę na styl Magdy Gessler. Na pewno wyróżnia się, jest wysmakowany i przemyślany.
    Nawet chciałam coś od niej skopiować, jakiś zestaw, ale mamy inne typy figury (ona - jabłko, ja - gruszka), więc tak na wprost to się nie da :(
    Nadal jednak podziwiam jej stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej formy ubrań są dobre również dla gruszki -tylko długość powinna być dopracowana.

      Usuń
  9. widok tej frapującej, kolorowej Ważki Mody
    zawsze poprawia mi humor - po Postać godna
    niejednego spojrzenia, sesji, spotkania...

    OdpowiedzUsuń
  10. Grażyno !!! jak długo można ??? TĘSKNIMY :) :) Pozdrawiam serdecznie Margot

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga Margot, zbieram siły (może trochę za wolno) ale już mam pomysł i go zrealizuję. Jak łatwo się domyslić "zarobiona jestem" i nie do końca w dobrej formie, Taki komentarz jest szalenie motywujący-dziękuję !

      Usuń
  11. To prawda i odobiście uwielbiam Panią Magdę i jej całokształt pracy-świetna kobieta i do tego o miepowtarzalnej urodzie. Co sama zaobserwowałam i co ze mną się dzieje. Twarz tu jest ogromny problem po 50...rozumiem kobiety po 50 naprawdę jeśli.nie ma się dobrego owalu twarzy zaczynamy starzeć się okropnie popatrzymy w lustro i się wszystkiego odechciewa. Niestety nie wszystkie kobiety mają szczęście starzeć się ładnie potem myślą po co z sobą coś robić jak i tak źle wyglądam. Niestety medody naturalne nie działają.kremy też sama stosowałam i efekty minimalne, A policzki zaczynają opadać i powieki też zaczynają niekorzystnie opadać tak,że wiem...u mnie na razie nie jest tragedia...bo dopiero,albo już 52 ale w dalszych latach,żeby utrzynać wesoły wyraz twarzy ,a o to chodzi w wyglądzie starszych kobiet będę musiała stosować małe zabiegi w gabinetach..niestety,gdzie moja starsza koleżanka,która nic nie stosuje wygląda cudownie,ale ma piękny dobrze zarysowany owal twarzy i zmarszczki dodają jej tylko uroku . Pozdrawiam http;//hray50plus50dresses.blogspot.com
    C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu nie zamartwiaj się , kremy i maski są coraz lepsze. Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Zastanawiają mnie daty komentarzy. Kalendarz nawalił?

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym wątkiem to na pewno powinno się zainteresować bardzo dużo osób. Jestem tego pewny na 100 procent.

    OdpowiedzUsuń
  14. wyjaśnienie: to jest przypominajka ,post z 2016roku.

    OdpowiedzUsuń