środa, 4 grudnia 2019

Lekka zima

Tak to jest że ekspozycja na blogu zimą zwykle jest kłopotliwa, bo ile razy można pokazywać się w swetrach, czapkach z pomponem, dżinsach i kozakach oraz kurtkach-pierzynach ? 
Wieje nudą. Zwykle zimowe blogi przymierają z wychłodzenia.
Oczywiście, są odważne dziewczyny, które dziarsko pokazują na chłodzie i przymrozku ( jak na razie)  gołe odnóża w atrakcyjnych sandałkach i jedwabnych szerokich spodniach. Bardzo ładnie wyglądają te trendowe paski od sandałów zawiązane na nogawkach. Pociesza mnie fakt, iż wtedy jest trochę cieplej. Cóż, taki mamy klimat (na razie  jeszcze), że może być coś w rodzaju ciepłej zimy lub zimnej jesieni.
Ja jednak często odczuwam niedogodność pogody i zamierzam chodzić w futrze, tylko dodam do niego trochę inne rzeczy niż w minionych zimach.
Otóż , rurki już są passe ale za to cygaretki są ok , więc będą cygaretki i mini szpilki zamszowe z bardzo cienkimi podkolanówkami (że niby mam gołe kostki). Czapki wełnianej  nie założę .
Zrezygnuję też z kapelusza ,mimo  że kapelusze uwielbiam pasjami. Ostatnimi czasy przerzuciłam się na basebolówki, mam w różnych kolorach. Muszę powiedzieć, że są twarzowe i do wszystkiego pasują.
Kolorystyka mojej kreacji na "nibyzimę" to oczywiście czerń, bardzo trendowo.




Może wkrótce pokażę się w innym futerku i w innej kolorystyce......taki mam zamiar.

04.12.2019



13 komentarzy:

  1. Na poczatek buziaki:) pytanie jaka jest roznica pomiedzy cigaretkami a rurkami? Jestem do tylu bo mam inne priorytety, rano wstaje patrze na twrmometr i wiem ta kurtka i te buty beda pasowac do spaçeru z moim psem a Twoja wersja oczywiscie jest genialna do kazdej sytuacji.po prostu praktyczna i kobieca.❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź jest niżej,system oszalał! Dziękuję bardzo za komentarz.

      Usuń
  2. Super cudnie, uwielbiam taki styl

    OdpowiedzUsuń
  3. Rurki są zwykle elastyczne i wąskie jak legginsy, cygaretki są wąskie ale proste, nieelastycznej, takie nosila Audrey i Marilyn. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Helenko za komentarz.😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażynko, rurki jeansowe nie muszą być całkiem elastyczne jak legginsy, tylko po prostu wąskie i takie noszę do kozaków. W cygaretkach marzną kostki do botków, przynajmniej mnie. A stylóweczka świetna, jak się futro ma, to trzeba je nosić, ja mam sztuczne 2 i sztuczny kożuch, ale chętnie przygarnęłabym prawdziwy lekki kożuszek, taki, jak kiedyś były przywożone z Turcji

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz. Czerń, klasyka w każdym gatunku, super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super look :)
    Masz rację - sandały zimą nie zawsze się sprawdzają :D :D :D , ale jak pięknie wyglądają ;)
    Pozdrawiam :)
    Kisses - Margot :) )))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna sesja zdjęciowa. Serdeczne pozdrowienia znad sztalug malarskich przesyła Krysia

    OdpowiedzUsuń
  9. I bardzo fajny zestaw i lekko napisany post :) przyjemnie się czyta. Krótko i na temat:)) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for all… Really helped me getting around with my bratty niece.
    You can watch online film xxx and more at: for18xxx

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny jest te blog lubię tu zaglądać. Lubię też czytać bloga na stronie https://wkobiecymwydaniu.pl/category/zdrowie-i-uroda/ tutaj jest wiele pomysłów i rad dla kobiet. Moda zdrowie uroda i wiele innych fajnych tematów. Polecam.

    OdpowiedzUsuń