czwartek, 25 września 2014

Sutasz

Mnie więcej wiemy co to jest sutasz. Takie robótki z kolorowym sznureczkiem w roli głównej.
Zwykle były to aplikacje ale obecnie także biżuteria. Niezwykle pracochłonna.

http://www.klubsexymama.pl/sutasz-krok-po-kroku/
A oto wynik żmudnej pracy .Ta bizuteria ma w sobie zarówno element dawnej epoki jak i  odrobinę folkloru. Mozna znaleźć odniesienia do Afryki, Azji, Ameryki prekolumbijskiej. Wszystko zależy od rodzaju materiałów , kolorystyki  i oczywiście kompozycji

http://kobiece-pasje.wieszjak.polki.pl/robienie-bizuterii/294736,galeria,2
Ja też zapragnęłam takiej biżuterii a kontretnie naszyjnika. Dużego i bardziej masywnego .
Biżuteria wykonana tą techniką wydawała mi się zbyt filigranowa. Lubię ,żeby było duże.
No i mam naszyjnik. Elementy użyte do niego są metalowe i  imitujące kamienie półszlachetne.
Naszyjnik wykonała na zamówienie (niepowtarzalny egzemplarz) krakowska artystka ANNA BUCZEK




Taki naszyjnik w odcieniach niebieskiego i beżu będzie mi pięknie ozdabiał różne dżinsowe kombinacje.


                                       Zdjęcia zrobione komórką .




27 komentarzy:

  1. Ten naszyjnik jest cudny. Bardzo pasuje do Ciebie Grażynko i Twoich stylizacji. Pozdrawiam serdecznie.
    http://balakier-style.pl/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Krysiu za miły komentarz.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Naszyjnik ładny, ale jaka Ty jesteś piękna, jak się uśmiechasz!
    Uśmiech działa cuda dla kobiety. Na tych zdjęciach Grażynko masz 15 lat mniej.
    Pozdrawiam i też uśmiech zostawiam. (*_*)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your necklace! Kisses.
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie do Ciebie pasuje ten naszyjnik! Ale jeszcze bardziej piekny usmiech!! Pozdrawiam serdecznie oraz wiele radosci i tak pieknego usmiechu Ci zycze:):) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie do Ciebie pasuje ten naszyjnik! Ale jeszcze bardziej piekny usmiech!! Pozdrawiam serdecznie oraz wiele radosci i tak pieknego usmiechu Ci zycze:):) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny naszyjnik!!! Co najważniejsze - zapewne niepowtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki tylko jeden , Ty też możesz mieć niepowtarzalny .Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Piękna ta biżuteria. Podziwiam ludzi, którzy ją wykonują, ja nie mam takich zdolności :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz Asiu.Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Niesamowity naszyjnik! Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Małgosiu ,w imieniu naszyjnika i własnym .:)

      Usuń
  9. Boski ! Kolczyki tez . Moja koleżanka ma
    Kolczyki i niezmiennie podziwiam :)

    Ps. Kilka
    Razy wpadłam juz anonimowo i bez komentarza , więc w
    Końcu sie przywitam :)
    Podoba
    Mi sie
    Zabawa moda w Pani /Twoim wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko za miłe słowo :) buziaki.

      Usuń
  11. Kurcze, rewelacyjnie wyszedł! aż bym sama przygarnęła takie cudo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz zamówić wg własnego gustu i potrzeb -link jest nad 1.zdjęciem. Polecam. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Niebieskości - uwielbiam! Naszyjnik to prawdziwe cacko!!! Grażyno, cudnie go zestawiłaś i też powtórzę za innymi - bardzo Ci do twarzy z naszyjnikiem , ale przede wszystkim z tym pięknym uśmiechem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń