czwartek, 1 marca 2018

Z głębi szafy- mróz trzaskający

Moje drogie, dawno temu w odległej......nie to nie to, w nieodległej tak bardzo przeszłości, mówiło się w zimie, że idą mrozy. Często szły, razem ze śniegiem. To wcale nie były żarty, taka zima.
Właśnie z tej okazji, że dziś jest 1.marca i początek astronomicznej wiosny (tak, tak) a tu nagle wystąpił mróz trzaskający, postanowiłam pokazać wyciągniętego z głębi szafy MIŚKA.
Misiek jest długi i ciepły i zakrywa wszystko, co trzeba oddzielić od mrozu trzaskającego.
A pod miśkiem jest "francja-elegancja" z koronkami i nawet mogą być aksamitne mini szpileczki.
To już jest ostatnie zimowe  "le performance", ponieważ uznaję astronomiczną wiosnę za rozpoczętą i tego zamierzam się trzymać.
Żeby nie wiem co.



Na tym zdjęciu jest właśnie wspomniana sukienka swetrowa z koronką i aksamitnymi szpileczkami ale - nonszalancko zwisa mi z ramienia całkiem inne futerko made in USA, które fantastycznie udaje czarnego, groźnego  wilka (bo sierść ma zjeżoną), ale to tak przy okazji....







27 komentarzy:

  1. Patrząc na takie piękne futro, już prawie chciałam napisać - zimo trwaj hahahah , ale ... jednak się nie dam zwieść hahah . W każdym razie marzy mi się taka stylizacja - futro spadające z ramion noszone do letniej sukienki - teraz już wiem, że to by musiało być Twoje futro.:)))) Druga stylizacja fantastyczna - wilk, koronka i pantofelki wyglądają razem super. Kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zimie mówimy nasze zdecydowane -NIE. Dzięki za uroczy komentarz.More kisses :)

      Usuń
  2. Cudowny płaszcz i piękna sukienka, elegancki i bardzo atrakcyjny komplet. Sukienka wygląda świetnie na tobie, uwielbiam koronkowe wykończenia na dole. Wyrafinowany, elegancki i piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super miękkie wykończenie drapieżnego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nareszcie ktoś odczytał prawidłowo moje wnętrze :))) Dzięki Aniu.

      Usuń
  4. Świetne futerko, taka Pani Prezes rosyjskiego konsorcjum diamentowego :D

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, o to mi chodziło,szczególnie o te diamenty -gdyż one prawdziwym przyjacielem dziewczyny są.... Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Takie połyskliwe to futerko, czuję, że jedwabiście miękkie ☺ ale nas ta wiosenna zima wkręciła w futrzane tematy, nie ma przypadków czarny dziki i romantyczny Wilku ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to futerko błyszczy jak prawdziwe, z włosem i pod włos. Pozdrawiam serdecznie, Olu :)

      Usuń
  6. 1 marca astronomiczna wiosna??? A równonoc wiosenna?? 21 marca???

    Już w kolejnym blogu taka informacja. Coś się zmieniło w astonomii???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W astonomii nie ale może w astrologii ?... , a może chodziło mi o kalendarzową wiosnę ,albo o tę w himalajach i w Tien Szań tam zima się kończy 27.lutego! Skandal! a poza tym tak powiedzieli w TV ,inaczej nie odważyłabym się wpierać nikomu takiej dobrej zmiany.Telewizja nie kłamie.

      Usuń
  7. Ten misiek tak cudnie otula, ale wnętrze miśka bardzo intrygujące.:)
    Wilk skrada się i pewnie jeszcze pokaże się w całej okazałości.
    Dla mnie Francja elegancja od początku do końca.:)
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, bardzo dziękuję za taki poetycki komentarz. Dziki wilk już nieco we mnie się oswoił... Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Futro,jak diamenty najlepszym przyjacielem kobiety..hehe!!Zawsze I klasa!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komentarz, hehe !Kobiety się rozumieją pomiędzy słowami.:))))

      Usuń
  9. Jak wilczyca - piękna i drapieżna.
    A może tak w całości tę wilczycę? - Pozdrawiam.

    ___Tess.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka razy przeczytalam Twoja odpowiedz na ostatni komentarz ..... brzmi interesujaco,moze czas sie zastanowic nad taka opcja :))) :))))))) Grazynko ,ja wiem jedno nie ma ubrania ,ktore na Tobie nie blyszczy ,taka moc :))) Pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, Reniu to już tylko światło odbite....Ale jakże pięknie jest czytać Twoje słowa. Ściskam serdecznie.
    Ps.idzie lato, zastanowię się nad opcją...

    OdpowiedzUsuń
  12. Halo,halo, gdzie nowe wpisy?! Bardzo mi brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś się pozmieniało ale może wrócę w nowej odsłonie?

      Usuń
  13. Oh gdzie te czasy , kiedy kupował się takie futra . Wspaniałe lata. Oczywiściewyglądasz w nimsuper.
    Łaczę serdeczne pozdrowienia
    Krystyna
    zapeaszam do mojej strony
    www.krystynaczarnecka.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo się zastanawiam co z nowymi wpisami. Może dlatego że są wakacje i ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam ,że tyle osób mnie śledzi :) Dzięki za Waszą uwagę.

      Usuń