sobota, 13 stycznia 2018

Biżuteria na stałe

Często słyszę w wypowiedziach wielu blogerek i stylistek, że najważniejszy w stylizacji jest szczegół. W szczegółach  tkwi urok naszych kreacji. Te szczegóły to najczęściej akcesoria takie jak : torebki (zajrzyjcie do Pinot Noir koniecznie), apaszki, szale, kapelusze i dodatek konieczny - biżuteria. Najczęściej, a nawet nagminnie, występują w tej roli naszyjniki.
Moją "piętą" jest pewna niechęć do biżuterii, boję się jej nadmiaru lub dominacji w stroju (szczególnie sportowym). Najchętniej noszę klipsy, które zdobywam najczęściej w PARFOIS.

Właśnie znalazłam, całkiem przypadkowo, rozwiązanie mojego problemu z doborem właściwej biżuterii kupując sweterek z aplikacją cekinową. Aplikacja jest tak sprytna, że zmienia swoją treść po pogłaskaniu w górę lub w dół - albo jest shick albo cool.
Na dzisiaj wybrałam "cool".



Takie botki zamszowe upolowałam w DEICHMANN na wyprzedaży za, doprawdy, śmieszną kwotę.



                                        Jutro zmienię tylko futerko.


31 komentarzy:

  1. Podziwiam zgrabną figurkę i ten ciekawy zestaw. Sweterek bardzo oryginalny. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. HAHAH Spryciara :))))) Biżuteria permanentna :)))i do tego zmieniająca się wraz z nastrojem :))) to dopiero jest pomysł !!!
    Świetnie wygląda taka Lady in Black z małym przymrużeniem oka. Futerka zachwycające - to czarne przepiękne. Pozdrawiam - kisses - Margot :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ,Margot, cieszę sie ,że Ci sie podoba pomysł z biżuteria na popiersiu :)

      Usuń
  3. Dla, mnie miłoścniczki cekinów, sweterek - marzenie. Świetne rozwiązanie, chociaz jak zaczełam czytać, to kombinowałam, czy sobie nakleiłaś kamienie na skóre, czy wpięłas coś na stałe:):):). Pięknie wyglądasz, całość podkreśliła Twoją piękną figurę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno, zaskoczyłaś mnie , kamienie.... musze pomysleć co tez autorka komentarza miała na myśli... Dziękuję za niezwykły komentarz.Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
    2. kamienie szlachetne :), jakiś diament na stałe przyklejony do dekoltu... "biżuteria na stałe" :):)

      Usuń
    3. och ! dlaczegóż na to jeszcze nie wpadłam? Pomysł do zrealizowania, może tattoo....

      Usuń
  4. Perfect doll! Really super! I love the first look and black fur!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz Grażynko w tej stylizacji. Prosto i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję , prostota to podstawa. Pozdrawiam Cie serdecznie :)

      Usuń
  6. Sweter jest piękny, a dwie kurtki też! Uwielbiam twój czarny wygląd, jest elegancki i piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ,Josep-Maria ,jak zwykle, piszesz urocze komentarze :) Pozdrawiam.

      Usuń
  7. To bardzo dobre a zarazem sprytne rozwiązanie /dla tych pań, które nie lubią biżuterii, zwłaszcza w postaci naszyjników/. Sweterek ożywiony, przody przyozdobione. Ostatnio zastosowałam perełki. Botki super, uwielbiam taki właśnie obcas. Świetnie wyglądasz. Pozdrawiam, miłego dnia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie. Tez nie lubię za dużo biżuterii :) Fantastyczne futerka. Szczególnie lampart przypadł mi do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podoba Ci się,Jolu, moje "wyjście awaryjne". Pozdrawiam:)

      Usuń
  9. Świetnie wyglądasz w tej bluzie. Po prostu COOL :). Co do biżuterii, to ja też wybieram jedynie jakieś drobne elementy, bo gdy jest za dużo to czuję się nieswojo, najbardziej lubię bransoletki, ale ostatnio nawet te rzadko noszę. Taka dekoracja na ubraniu załatwia sprawę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli mamy coś wspólnego Magdaleno, dla mnie mniej zawsze znaczy więcej :)

      Usuń
  10. A u mnie jest różnie czasem mam fazę na biżuterię a czasem w ogóle jej nie zakładam ;) a bluzeczka z cekinową aplikację rzeczywiście rozwiązuje ten dylemat ;D jest i biżuteryjnie, i ciekawie i z humorem! po prostu super jet to COOL :) Pozdrawiam - buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Magdaleno za merytoryczny :) komentarz.Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Grażyno, pomysł godny skopiowania :)
    W 1 zestawie wyglądasz tak szlachetnie, a w 2 z pazurem. Bluzka świetna, ale mój wzrok przyciągają oba futrzaczki.
    Cieszę się, że jesteś, już się martwiłam.
    U mnie trochę za dużo znów się dzieje.
    Napiszę, proszę o cierpliwość.
    Pozdrawiam Cię ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Basiu ,że Ty jesteś ! Mam nadzieję ,że nie dzieje się źle. Pozdrawiam Cię, Basiu, serdecznie.

      Usuń
    2. Grażyno, niestety, dobrze nie jest...
      Napiszę, w przyszłym tygodniu...

      Usuń
  12. Absolutely wonderful outfit!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o biżuterie to ja mam tzw. fazy. Był okres, że nosiłam namiętnie, im większa tym lepiej ( ale nie błyszcząca) srebro, kamienie. Teraz jestem w fazie minimalistycznej od czasu do czasu tylko kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem nieodrodna corka swojej matki :)))) uwielbiam bizuterie i nosze ja zawsze raz mniej raz wiecej ,ale zawsze:))) I ogromnie mnie cieszy obecna moda na bizuteryjna obfitosc w tym na cekiny,blyski i blaski :) Podoba mi sie Twoj sposob na ogranie topu z cekinowa aplikacja .... wyszlo bardzo cool :) sciskam mocno,Renata

    OdpowiedzUsuń