sobota, 18 listopada 2017

Jutro będzie futro...

-a dzisiaj odpowiedni (dla mnie) płaszczyk jesienny. Upolowany w sh. Polowanie nie wymagało wiele wysiłku  bo płaszczyk wyraźnie na mnie czekał, wisiał na wieszaku  cierpliwie mimo, że wpadłam do magazynu 3 dni po nowej dostawie. To była atrakcyjna dostawa metkowanych ubrań z outletu gdzieś w UK.
Jak wiecie preferuję niezbyt długie okrycia wierzchnie z powodu przemieszczania się samochodem.
Płaszczyk jest długości wystarczającej, wyprodukowany w Guatemali, z australijskiej wełny wg.projektu Kristen Blake (muszę się czegoś dowiedzieć o tej projektantce) z  ciekawie wszytym w bocznych szwach paskiem, który można zawiązać z przodu  lub z tyłu.
Linia płaszczyka jest wyjątkowa, lekko dopasowany z rozszerzonym dołem.
Taki fason powoduje, że wszystko co znajduje się poniżej linii dolnej wydaje się szczuplejsze
Aby podkreślić efekt założyłam wąską spódnicę (o zgrozo -w kratę!) i długie boty (Deichmann) na wysokiej platformie i stabilnym obcasie. Mam nadzieję, że mimo kraty całość nie wyda się zbyt zwalista.
Ponieważ szykuję się do wyjścia,  trzymam torbę o dynamicznym, biało-czarnym,
wzorze. Tak przypadkiem.






                                                                       



                                                                 
                                                                 



18.11.2017







38 komentarzy:

  1. Thank you, Marina for your visit and nice comment.Kisses.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie elementy zestawu bardzo mi się podobają. Całość prześliczna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Siedzisz sobie cichutko, każdy czeka na Twój następny post, a potem BOMBA - nie tylko stylizacja obłędna, to Twoja sylwetka z każdym postem coraz bardziej modelkowa :)))) Spódnica niczego nie przygniotła - wręcz przeciwnie biały dodał lekkości,a torba cudownie te dwa kolory połączyła. Jestem pewna, że byłaś gwiazdą spotkania, nie mówiąc o przechodniach - ci zapewne wpadali na lampy, auta, stoiska, itp, bo tak pięknych stylówek na naszych ulicach po prostu nie ma. Cudownie - kisses - Margot :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do sylwetki to tak sie trzymam od paru miesiecy ale poniewaz kontynuuję walke waga systematycznie spada-ale to dla zdrowia nie dla kariery modelki "dziesiąt+". Rzadko pisze bo jak wiesz ,mam sporo zajęcia. Nie za bardzo kombinuję po prostu czasem mi się podoba jak się ubiorę i to fotografuję. Szkoda że tak mało starszych pań zasiada przed kompem i czyta blogi,bo w moim i podobnych rocznikach z ubieraniem się bezkompleksowo jest ciężko -jak obserwuję. Ściska Gosiu. :*

      Usuń
    2. Bardzo szkoda, gdy zaglądam na strony FB Amerykanek tę naszą niemrawość widać jeszcze bardziej. Wystarczy opublikować cokolwiek i zawsze znajdzie się gremium zainteresowane danym tematem. W przypadku Polek w moim wieku, niestety tak jak piszesz, praktycznie nie ma odzewu, gdyż najwyraźniej posługiwanie się Internetem jest marginalne. Rzeczywiście szkoda :(

      Usuń
  4. No i wyszło genialnie! Płaszcz szyty jak na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę i dlatego zwrócił moją uwagę -jest niebanalny i nie trendowy -bo chyba czasem warto porzucić obowiązującą linię .Dziękuję Magdaleno za komentarz.:*

      Usuń
  5. Bardzo ładny płaszczyk:))zestaw czarno biały nigdy się nie nudzi:))Pięknie!!!!Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Reniu za wizyte i komentarz.Fakt w&b zawsze jest ok.:)

      Usuń
  6. Jakby co, ja też jestem "w tym wieku".
    nie wiem dlaczego, ale przestały mi się wyświetlać w powiadomieniach Twoje posty, i dziś - zresztą po Twoim u mnie wpisie - zaglądam, a tu trzy naprawdę warte grzechu obrazy... ten z czarną bluzą na spacerze bardzo mnie zachwycił, z puchową kurtką rozweselił swoim światłem, a to teraz... tak zawsze chciałam wyglądać. Prosto, ale wytwornie, elegancko, ale zadziornie, z odwagą łączenia wzorów.
    Kropki z paskami już opanowałam, krata z tą zebrą czy też cokolwiek to jest... miodzio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję bardzo za komentarz,cieszę się że Ci się podoba moja wizja dojrzałej (ale nie przejrzałej)kobiety :) zachwycałam sie Twoimi opisami wspaniałych podróży, pięknymi zdjęciami na których nie znalazłam Ciebie - ciekawość mnie zabije .... .Pozdrawiam Cie serdecznie.

      Usuń
  7. Grażynko wyglądasz fenomenalnie!!! taka rasowa z Ciebie elegantka, fashionistka! jestem zachwycona! a to połączenie kraty na spódnicy i zebry na torebce - majstersztyk!!! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batrdzo dziękuję, Magdaleno, za takie piękne komplementy :) cieszę się ,że moja kombinacja B&W się udała, :*

      Usuń
  8. Elegancki wygląd! Bardzo podoba mi się twoja spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk świetny a wąska spódniczka za kolano ponoć w tym sezonie jest najmodniejsza i działa cuda jeśli chodzi o sylwetkę. Jest super...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja preferuję taką długość -chociaż przy wysokich botach może być nawet do pół kolana hahaha! Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. Bomba! Bardzo szykowny plaszczyk i stylowka. Piekna figura. Czekam na kazdy wpis. serdecznosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba moja propozycja B&W.Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. Cudowną sylwetkę zbudowałaś wszystkimi elementami łącznie z bazowym ☺ Super zdobycz ten cudny płaszczyk, nogi w tych butach bez końca, ołówkowa spódnica nawet kratkowa dla Ciebie ideał i zamieszanie wzorów, i kolorów 😉 świetne ☺ Buziaki 😙


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu ,bardzo dziękuję za tak merytoryczną ocenę. Ołówkowe to mój priorytet. Pozdrawiam Cię serdecznie.:)

      Usuń
  12. Jest po prostu idealnie.Ładnie podkreślona talia, spódnica pięknie wysmukla. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miły komentarz, cieszę się ,że zauważyłaś efekt talii :) na tym mi zależało.... :)))))Pozdrawiam, Grażynko.

      Usuń
  13. Piękna stylizacja! :)
    Z pewnością zostanę tu z Tobą na dłużej, obserwuje!
    Życzę miłego weekendu i serdecznie pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Grażynko, zestaw z torebką - fantastyczny! A wszystko w obrębie dwóch kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Boski płaszczyk, "o zgrozo" spódnica w kratę też boska, nie wspomnę o butach i torebce!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Estupendisimo look querida!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfect! You are super! Thank you for sweet comment dear!

    OdpowiedzUsuń
  18. Grażyno życzę Ci dalszego radosnego świętowania.
    Pozdrawiam mocno.
    Po świętach odpiszę.

    OdpowiedzUsuń
  19. nice looking lady. also great boots

    OdpowiedzUsuń