piątek, 28 lutego 2014

Torba , torebka,koperta

Nadal nieźle się trzyma konkretna kolorystyka - czerń z bielą na wiosnę i może na lato .Bardzo mi się taki trend podoba.
Łączenie tych dwóch kolorów (niektórzy twierdzą ,że z punktu widzenia artysty -ani biel, ani tym bardziej czerń - to nie KOLOR) ogranicza możliwość kombinacji w odzieniu, tym samym ułatwia dobór elementów.
Po prostu : robimy porządki w szafie, wszystkie białe ciuchy układamy na jedną kupkę a wszystkie czarne - na drugą. Rano sięgamy jedną ręką po białe ,drugą po czarne.
WAŻNE : nie zakładamy  białych spodni na "górę" a czarnych na "dół". Zresztą odwrotnie też nie radzę.

https://www.google.pl/(b&w fashion week NY 2014)

Najlepiej skupić się na jednym elemencie i dobrze żeby zawierał zarówno biel jak i czerń.
Oczywiście,że do tego stylu koniecznie trzeba mieć odpowiednie akcesoria.
Po pierwsze PRIMO : torebka.
Po drugie  PRIMO : buty.
Wybrałam mix kolorów.

www.google.pl/


Shoes
www.google.pl/ (pinterest)


Jestem przygotowana , torbę już mam ( Jenny fairy ,nabyłam drogą kupna w CCC) .
W dodatku można jej używać na kilka sposobów.

Po prostu - na ramię, wykorzystując długi pasek.


Wykorzystując kota dopasowanego kolorystycznie nie można  złożyć torby na pół i użyć krótszego paska
do ręki - ale bez kota  można.


Można też używać torby w formie koperty.



A przedwiosenne słońce - prosto w oczy....

Zdjęcia: www.pozytywnefoto.pl

26 komentarzy:

  1. To mój najukochańszy mix:)
    Torebka świetna, cały zestaw bardzo na tak:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, w to mi graj! B&W jest the best. Dla mnie zawsze modne zestawienie. Tez oglądałam te torebkę :)
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torebka jest poza wszystkim bardzo pakowna :)

      Usuń
    2. Uwielbiam pakowne torebki :) Nigdy w nich nieczego nie można znaleźć :) Czym obszerniejsza, tym wiecej klamotów w środku. Ale kreacja ogólnie bardzo ok. No i modelka taka rasowa, co za szyk, brawo!

      Usuń
  3. Uwielbiam takie połączenia. Torba jest rewelacyjna, nawet kot się wpisał w Twoją stylizację:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O super, bardzo dobrze wyglądasz w tym zestawie. Świetna kurtka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Grazynko jak najbardziej zestaw szykowny..... a dla kotka kup czaro biala smyczke zebys go zawsze miala pod reka, w razie czego, Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie wiem, kochana, co zrobię jak mi wlezie na drzewo ? :*

      Usuń
  6. też uwielbiam czerń i biel;) nawet się pojawił w moim nowym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna torba, lubię takie duże i na dodatek wielofunkcyjna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że jesteś świetnie przygotowana w temacie trendu czarno-białego :) torebka - rewelacja!
    no fajne zdjęcia, chciałabym mieć takie buty ;)
    może masz ochotę na wspólną obserwację :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Cię obserwuję Magdaleno :) bardzo mi sie podoba twój blog :)

      Usuń
  9. Wonderful very edgy and stylish outfit! I love the leather-jacket!
    The bag is gorgeous!

    have a wonderful week dear
    Dana :)
    http://danalovesfashionandmusic.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. To zestawienie bardzo mi się podoba. Torebka rewelacyjna :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie :))
    milego wieczorku!

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. You are very beautiful I dreamed see one day post with your youth pics))
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestes w swoich zestawach bardzo wyrazista i niepowtarzalna! Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń