sobota, 18 października 2014

Swetry, sweterki,swetrzyska - inspiracja 8.

Będzie o swetrach.

http://agnieszkamaciag.pl/trendy-na-jesien-i-zime-2014-2015/
W tym sezonie jesienno -zimowym  swetry wiodą prym. Pełna dowolność jeśli chodzi o formę, kolor i rodzaj  zdobień. Najlepiej zrobić je samodzielnie albo pozszywać patchworkowo z różnych starych swetrów, nie wyrzucamy w tym roku - bawimy się robótkami ręcznymi w długie, jesienne wieczory .
Efekt murowany.
zarne 
Kilka inspiracji swetrowych , może Wam przypomną o jakimś porzuconym swetrze, który płacze w kącie....


Ja  mam gdzieś taki sweter z MONNARI z przed kilku sezonów ,w kolorze zbliżonym do niebieskiego, długi do ziemi.
Zacieram ręce do prac ręcznych - trzeba będzie go obciąć i  dostosować do obowiązującego kanonu.
Może dorobię wielki kołnierz .......



Do wielkich ,puchatych swetrów bardzo dobrze pasuje jakiś szal , np.we wzory (pogłębia efekt "luzu")
i odpowiednio duża torba ,raczej na ramię.

Pomyślałam ,że poncho z miękkiej (wełniany pled) dzianiny też się zmieści w tym swetrowym stylu.
Dzisiaj widziałam w  RESERVED  bardzo  ładne poncho z pledu w czarno-białą kratę (dwustronne!).


Mój pomysł w stylu swetrowym :

                                                                                                                                                 
Na koniec moje dzisiejsze natchnienie swetrzyskowo- kozakowe.
Kozaki marki Gino Rossi  (kupione 2 lata temu) miały paskudny obcasik zwany szpulką ,który był chybotliwy i nie dało się w nich chodzić,w związku z tym są jak nowe.Właśnie zmienił się styl "w kozakach" i panuje prosty słupek w temacie obcasów.
Mój zaprzyjaźniony szewc przerobił  obcasy i buty nabrały charakteru.



                                                            Sorry ,taką mam minę.....
Właśnie się skupiam na  pracy  samowyzwalacza w moim nowym aparaciku foto.

SPEKTAKULARNYCH  REANIMACJI !



33 komentarze:

  1. Piersza inspiracja wypisz wymaluj na stronie Mango była . Tylko swetr bardziej beżowy niż brązowy . A ja bym chciała brązowy właśnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak oni zdążyli "zerżnąć " ode mnie ? bo ja od nich nie ! :))))) Wniosek : nie oglądaj mango (co to jest za strona -sklepowa?) tylko mnie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Great selection and cute look dear!
    http://www.solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam swetry i mogłabym je kupować na okrągło :D Twój swetrowy pomysł jest fantastyczny!!! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam swetry, gdy na dworze wieje chłodem. Dobrze, że wciąż są modne :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię twoje posty-szczególnie rysunki. Można wielu rzeczy się od ciebie nauczyć-masz świetne pomysły. Proszę o uśmiech:) ładnie wyglądasz w tym puchatku i na pewno jest ciepły. Mam taki czerwony i nieraz muszę sama upominać siebie, żeby założyć następny:) lubię go bo jest miękki i ciepły.pozdrawia jola dziupla:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Jolu przecież napisałam że "sorry za minę" , nie doczytałaś ,niestety..... Pozdrawiam serdecznie.:)

      Usuń
  6. witaj Grazyno. ja rowniez kocham swetrzyska, zajzyj do mnie i powiedz co sadzisz o moim pledowym plaszczu(?) a Twoja wersja jest swietna. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Izo ,cieszę sie ,że Ci się podoba. Pozdrawiam szczególnie :*

      Usuń
  7. Bardzo fajny swetrowy zestaw stworzyłaś:)))ja lubię wielkie swetry i poncha i mam trochę w szafie:)))dobry pomysł na odmianę kozaków,które bardzo mi się podobają:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. oj uwielbiam swetry.Są zawsze modne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię swetry ale bardziej te cieńsze kardigany i rozpinane.
    Jesień ma to do siebie, że właśnie duże, grube swetry królują.
    Następnym razem proszę o uśmiech, początki zawsze trudne.
    Pozdrawiam Grażynko, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję za komentarz ,ale szkoda ,że nie doczytałaś do końca posta. Jest tam coś o uśmiechu.....ale czy naprawdę jest on taki istotny ? chodzi mi głównie o ubranka .... Pozdrawiam

      Usuń
  10. Bardzo lubie swetry bo sa wygodne . Prosze napisz mi co przedstawia obraz zawieszony za Toba .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że od[powiadam anonimowi, może następnym razem sie przedstawisz ? Duży na wprost jest autorstwa niemieckiego malarza z okresu 20-lecia ,nomen omen słoneczniki (ale w oknie) ,po lewej obraz mojej córki Żółw -manga,

      Usuń
  11. Swetry... Udziergałam ich kilka lat temu chyba ze 100 sztuk. Naprawdę nie przesadziłam z liczbą... Dziergałam dla moich dzieci, rodziny, siebie...
    Szkoda, że moja doba tak się skurczyła, bo chętnie wróciłabym do dziergania.
    Cudne te Twoje rysunki. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję umiejętności ,Basiu i życzę dłuższej doby.:)

      Usuń
  12. No jak mogłaś uciąć swetr długi do kostek? Hajciu! Sumienia nie masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plątał mi się wokół kostek, sumienie kazało obciąć- Bożuś :)

      Usuń
  13. Que lindo modelos amei os desenho arrasou.
    Curta e siga o meu canal, tenha uma semana abençoada.
    Canal de youtube: http://www.youtube.com/NekitaReis

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this comfy fashion, your skirt is awesome !
    http://selenite.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju peleryny i poncza ... poncz zresztą też ;). To świetne rozwiązanie, bo można wciąż nosić jesienną, skórzaną kurtkę nawet, gdy pogoda sugeruje zimowe odzienie. Wystarczy na kurtkę narzucić grubą pelerynę i naprawdę jest ciepło i do tego stylowo. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. witam Panią serdecznie :) z pięknie Pani rysuje modę . Byłam już kiedyś na Pani blogu, ale dość dawno. Pięknie Pani wyglada na tym zdjęciu. Wydaje mi się że jest Pani o wiele szczuplejsza niż kiedyś, bardzo korzystna zmiana. Mam nadzieję, że ten komentarz nie uraził Pani, sama ciągle ćwiczę jakieś diety żeby nie złapać dodatkowych kilogramów. Pozdrawiam.
    Dorota Wanda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciągle walczę , może osiągnę cel do którego zmierzam :) Dziekuję za odwiedziny i komentarz. Pzdrawiam.

      Usuń
  17. ach! kozaki cudne - ale nie jestem obiektywna,
    bom niewyobrażalną fanką dłuuugich butków :)

    OdpowiedzUsuń